0item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Product was successfully added to your shopping cart.

De 20 Voordelen van Online Lingerie Kopen



Het is niet eens zo heel lang geleden dat je voor alle inkopen even snel naar de winkel in de buurt ging. Kon je het daar niet kopen of was het nèt ietsje te duur dan ging je naar een grotere stad waar meer keuze was.
Online shoppen was niet gezellig, duurde te lang voordat product in huis was en men twijfelde aan de betrouwbaarheid.

Ondanks bovenstaande heeft online shoppen een enorme inhaalslag gemaakt. Niet zonder reden!
Er wordt nog steeds offline geshopt. Voor bepaalde producten, die je liever eerst wilt zien voordat je ze koopt of waarbij je niet hoeft te wachten totdat je je aankoop in handen hebt blijft immers een voordeel. Het percentage online shoppers neemt met het jaar toe.

Hieronder de 20 voordelen van online shoppen.



  • Pashokje te klein, geen ruimte om jouw spullen op te hangen
    Wie herkent dit niet. Je koopt lingerie, wilt deze passen en gaat naar het pashokje.
    Als het druk is in de zaak; eerst even wachten.
    Diegene voor je heeft hopelijk een aangename lichaamsgeur gehad of beter gezegd helemaal geen lichaamsgeur achter gelaten.
    Als het pashokje dan dusdanig klein is dat je tassen weliswaar op de grond gezet kunnen worden, jouw kleding op genoeg haakjes gehangen kan worden, maar jij jezelf niet zo heel vrij kunt bewegen, is de pret er toch een beetje vanaf.
    Sommige kleedkamers voelen aan als kleine doodskisten waar een mens zijn zelfrespect maar even begraaft. Het is ook niet dat je langer dan noodzakelijk in zo'n paskamertje moet blijven.





  • Foute licht
    Het zal je maar gebeuren.
    99% van de vrouwen hebben niet het perfecte lichaam.  So what. Mooi zijn we zondermeer. En zeker bij kaarslicht.
    We willen die paar kleine tekortkomingen echter niet 'overbelicht' in een spiegel, terug zien terwijl we onze lingerie passen.
    In het juiste licht passen voelt als een photoshop-moment waar de regels van natuurkunde en schoonheid niet meer van toepassing zijn.





  • Verkoopsters die bij je pashokje staan.
    Een irritatie die voor velen geldt.
    Natuurlijk is raad en tips voor een goede pasvorm van je lingerie heel erg belangrijk en ja, helaas dragen heel veel vrouwen de foute beha-maat. Online is gelukkig zoveel informatie te vinden hierover dat dit ook geen hot item meer hoeft te zijn.
    Daarnaast hebben online shops, tegenwoordig ook een chat-mogelijkheid waar je je vragen kunt stellen en direct antwoord krijgt.





  • Thuis op je gemak passen, en nog eens en nog eens. Iedere keer in een andere setting ;)
    Heb je dat ook. Je kijkt niet 1x naar een artikel dat je hebt gekocht. Je kunt het immers nog ruilen of terugsturen en je wilt dat het je heel lang goed bevalt. Je bent kritisch!
    Je kijkt er het liefste heel vaak naar. Je past het, kijkt ernaar, loopt eens wat rond, vraagt je partner wat hij ervan vindt. Zit het perfect, of net niet.
    De dag erna weer even passen, nu in ander licht of met andere schoenen, iets anders erover heen. In een zaak vaak naar binnen lopen om opnieuw je 'favorite´ te passen komt een beetje raar over.





  • je partner die uitvoerig thuis kan meekijken, hangend, liggend of staand. Geen enkel probleem. Niemand die er raar van opkijkt.





  • Parkeerproblemen, parkeerkosten, benzinekosten.
    Alleen al parkeren is in menige stad geen pleziertje en duurder dan de lingerie thuis laten bezorgen.
    Niet voor iedere stad geldt dit gelukkig.
    Benzine om ernaar toe te rijden, de tijd die je kwijt bent telt echter.
    Vooral de kleinere steden hebben dit probleem aangepakt door klanten gratis te laten parkeren.
    Online shops daarentegen bieden nu steeds vaker de keuze om gratis te verzenden.





  • Genoeg keuze.
    Vind je jouw lingerie niet bij de ene webshop, dan beslist wel bij een andere. Niet langdurig blijven hangen om te zoeken of ze het toch eventueel hebben, maar snel door naar de volgende. In de zoekbalk jouw gewenste item intikken, eventueel nog mailen of chatten en anders door naar weer een andere webshop. Keuze zat.
    Datzelfde geldt voor de beste prijs, alhoewel hier ook bij vermeld moet worden dat de gemiddelde mens niet zal bezuinigen op kwaliteit. Deze betaal je natuurlijk ook.
    En daarbij komt ook dat je op een bepaald moment geen zin meer hebt om verder te zoeken.
    Je kiest dan de, tot dan toe, beste optie, zeker als je daarnaast ook nog eens online geholpen wordt, de klantenservice heel goed is, en ze snel bezorgen.





  • Verzendkosten vaak gratis
    Zoals hierboven reeds genoemd,  online shops bieden vaker en vaker gratis verzending aan en ook gratis retourneren of ruilen. How cool is dat?
    Tijd over om leuke andere dingen te doen i.p.v. rijden naar een offline zaak, het artikel retourneren of omruilen en weer naar huis rijden.





  • Achteraf betalen zonder extra kosten
    Bestel een paar maten, een paar kleuren, een paar modellen tegelijk en kies welke lingerie jou het mooiste staat.
    Ook voor Achteraf Betalen geldt, net zoals betalingen via de Bank, dat het gratis is.
    Kijk op je gemak thuis. Daarvoor krijg je 14 dagen de tijd en beslis wat je wel en niet houdt.





  • Heel veel maten, modellen, kleurtjes in 1x bestellen.
    Werd hierboven al eerder genoemd. Al die maten en kleurtjes kun je ook van diverse webshops ontvangen zonder ervoor de deur uit te gaan.





  • Product dat je niet kunt voelen, ruiken is/lijkt een probleem.
    Niet kunnen voelen:
    Webshops proberen hierin tegemoet te komen door een zo goed mogelijke, maar vooral ook eerlijke omschrijving toe te voegen bij het product, naast videootjes en afbeeldingen. Met video's kan men niet sjoemelen. Afbeeldingen daarentegen wel. Het is zaak om ook daarover eerlijk te zijn naar welke klant dan ook die een online zaak bezoekt.
    Niet kunnen ruiken:
    Er bestaan kousen met een heerlijke parfumgeur. Daar wil je gewoon aan ruiken en genieten van de geur. Oké, nu kun je in een offline zaak ook niet even de verpakking open trekken om aan kousen te ruiken natuurlijk. Het feit dat het vermeld wordt, prikkelt de zintuigen.
    Ruiken aan kleding, aan lingerie wordt gedaan. De geur van 'nieuw', van 'ongebruikt', van 'er zitten geen chemische stoffen in verwerkt', geeft samen met het voelen een completer beeld.
    In de omschrijving zoiets vermelden maakt al iets goed.





  • Altijd open, geen sluitingstijden.
    Online zaken zijn 24/7-365 bereikbaar, je kunt altijd de gehele collectie bekijken en niet enkel de voorkant van de etalage.
    Bij een webshop heet dat de homepage, de eerste bladzijde waar je naartoe wordt geleid als je de naam van de webshop intikt op Google.
    Kerstmis, Suikerfeest, Offerfeest, Trouwerij, het maakt niks uit. Altijd kan men online kijken.





  • Online chat mogelijk - stel vragen, klantenservice
    -Je hebt een leuk artikel gezien en vraagt je af of je het voor haar zal kopen. Zal het haar passen?
    Met moeite ben je haar bh-maat te weten gekomen. En de maten van de slipjes in haar kast, zijn verschillend.
    Je wilt haar verrassen.-Of wat te denken over vrouwen die twijfelen of een bepaald setje bij de cups zal passen.
    Het ene setje in maat S/M kan perfect passen, terwijl het andere setje beter in maat L/XL gekocht kan worden.-En dan hebben we het nog niet over alle vragen die in iemand opkomen voordat je überhaupt iets wilt kopen; wordt het op tijd geleverd, wat als het niet past,
    kan het naar een ander adres verzonden worden?
    Online chatten kan jou binnen no-time over de streep trekken om een aankoop wel of niet door te zetten.





  • Eerlijk advies.
    Hoe fijn is het als je bij een omschrijving niet alleen leest hoe geweldig het product is maar ook de nadelen worden genoemd.
    Het vertrouwde gevoel dat dit geeft, draagt eraan bij dat je andere omschrijvingen ook vertrouwt die de webshop geeft.





  • De prijs online is vaak goedkoper dan bij een offline zaak ofwel een stenen zaak.
    Niet onbegrijpelijk natuurlijk. Je hebt als online webshop veel minder kosten dan een offline zaak.
    Kosten waarop je bijna niet kunt bekostigen.
    Een online webshop speelt daar handig op in.
    Wat ook steeds meer gebeurt is dat een online webshop de artikelen niet op voorraad heeft en ze pas laat produceren na een bestelling.
    De fabrikanten, op hun manier spelen hier ook op in door snel te produceren en leveren, ook al door snellere vervoerders te kiezen.
    Als je naar een offline zaak gaat wil je dat er iets te zien valt.
    De offline zaak moet voorraad hebben.





  • Veilig betalen via een SSL verbinding.
    Veiligheid boven alles.
    Kon je voorheen nog met een http:/ website goed scoren.  Tegenwoordig eist Google al bijna dat je een beveiligde website hebt, waarbij dus de 's ' achter de http staat,. Een teken van 's'ave.
    En laten we eerlijk zijn. Iedereen wil veilig shoppen en betalen.





  •  Daarop inhakend. Vanaf mei 2018 is de wet AVG in werking getreden.
    Wederom een voordeel voor onliners. Ondanks dat dit veel werk met zich meebrengt geeft het een bezoeker van je webshop ook het gevoel dat hij/zij weet wat er met de info die hij/zij achterlaat wordt gedaan. En ook hoe lang dit wordt bewaard.
    Alles open en bloot op tafel. Ook dat geeft een vertrouwd gevoel.





  • Privacy en anonimiteit
    Bij menig product waarschijnlijk een stuk minder, maar bij de zoektocht naar lingerie, zeker als deze ietwat sexier mag zijn, ga je niet snel in overleg met een forum, je vriendenkring of je familie. Dat is iets tussen 2 mensen. Online zien we niet wie jij bent. We zijn hierin overigens ook niet geïnteresseerd. Het gaat erom dat jij als bezoeker op je gemak kunt kijken en je niet bespied voelt.
    We bemerken dat klanten dit heel belangrijk vinden. Bij de aankoop van een stringetje, een behaatje, babydolletje in welke maat dan ook, kimono, of bikini. Je bent als het ware anoniem aan het shoppen.





  • Hoge tevredenheid en positieve feedback
    Online winkelen is op de dag van vandaag heel betrouwbaar, vandaar dat het percentage van tevredenheid ook vrij hoog ligt. Gemiddeld gezien hebben verkopers van online producten 99% aan positieve feedback.
    Klanten zijn eerlijk en steeds kritischer. De kwaliteit, het unieke van het product, de prijs; alles wordt onder de loep genomen.
    En dat is ook maar goed. Een goede online webshop hecht veel waarde aan beoordelingen van een klant en zal ernaar streven deze positef te houden. Kan niet altijd, want iedere webshop heeft verbeterpunten.





  • Vinden van een artikel dat je niet veel ziet.
    Online is álles, echt álles te vinden.
    Soms vergt het ietwat zoektocht, maar als je eenmaal op de goede weg zit, gaat het vrij snel
    China, Amerika, Rusland; de wereld wordt steeds kleiner.
    Het vervoer goedkoper en sneller. Nog erbuiten gelaten wat de toekomst allemaal te bieden heeft; drones die het razendsnl leveren of nog ietsje verder; printers die na een aankoop bij jou thuis het aangekochte uitprinten.
    We leven, wat dat betreft, in een geweldig online tijdperk
Geef een reactie

MIS NIKS

Schrijf je in voor nieuws, trends & tips.