0item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Product was successfully added to your shopping cart.

FAQ

    We verzenden een artikel op dezelfde werkdag indien tijdig besteld en voorradig.
    Niet voorradig? De levertijd wordt vermeld in de omschrijving.
    Later op de dag besteld? Verzending volgt de eerstvolgende werkdag.

    Het gebeurt af en toe dat een klant een fout emailadres intikt en daardoor onze bevestigingsmail niet ontvangt.
    Wij kunnen helaas niet checken of het opgegeven  emailadres wel/niet klopt.
    Mail ons als je onze bevestigingsmail niet hebt ontvangen.
    We checken samen het opgegeven emailadres en passen eventueel aan en zien erop toe dat de verzendmail,
    de track&trace code, wel naar het juiste emailadres worden verstuurd.

    Een mogelijke andere reden is dat hij in de spambox zit.
    Check je spambox of  onze bevestigingsmail daar is terecht gekomen
    Tijdens de bestelprocedure kan er gekozen worden voor Achteraf Betalen.

    Indien daarvoor wordt gekozen, zal achter de schermen, door het betreffende bedrijf een z.g. 'kredietcheck' plaatsvinden.
    Mocht er een venster verschijnen met de tekst: 'betaal anders', dan betekent dit dat men niet door de kredietcheck is gekomen.
    Er loopt dan al een lening, een achteraf betalen procedure bij een ander bedrijf of men is niet kredietwaardig genoeg.
    Op deze check hebben wij geen enkele invloed.

    Daarnaast bemerken we dat klanten de gevraagde informatie, niet volledig of fout invullen, waardoor de check niet kan plaatsvinden omdat de computer de info niet herkent.
    Het betreft bijv. het plaatsen van een komma achter een straatnaam, het vergeten in te vullen van het huisnummer.
   Check kort of de doorgegeven informatie klopt
    Wij verkopen enkel online.
    We kunnen ons voorstellen dat je bepaalde lingerie het liefste van tevoren wilt passen voordat je deze koopt.
    Mocht je dat wensen en ben je in de buurt, maak gerust met ons een afspraak (liefst via mail).
    We proberen dit te voorkomen.  
    Mocht echter toch een foute bestelling of een beschadigd artikel zijn ontvangen; vertel het ons z.s.m (binnen 2 dagen) via  info@annavanrode.nl.
    Wij zullen dit, vanzelfsprekend, direct in overleg met jou oplossen. Het terugsturen van het artikel komt voor onze rekening.