0item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Toch vragen wij je vriendelijk, om jouw klacht, via de e-mail of telefonisch, aan ons door te geven.
Eventueel ook per reguliere post.
We zullen de klacht bekijken en proberen, naar ieders tevredenheid, de klacht op te lossen.

Onze mail: info@annavanrode.nl.
Telefoonr.: 0646082975.
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen, na ontvangst, beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar, Anna van Rode, bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).