Snel antwoord bij vragen
Lingerie voor ALLE maten
Mega kortingen
Gratis verzending BE & NL
Klantenservice

Klantenservice

Contact form

* Verplichte velden

Informatie

Anna van Rode - Patri Bas BV

Dorpsstraat 20
3990 Peer
België

Online verkoop
Snelle verzending
Ruilen of retourneren zonder problemen


Veelgestelde vragen

1.1 Wat moet ik doen als ik wil ruilen of retourneren

Je hebt jouw gehele bestelling ontvangen en wilt ruilen of (gedeeltelijk) retourneren binnen de 14 dagen bedenktijd?
Dat kan, snel en gemakkelijk, via onderstaande oranje linkjes.

  • Heb je, bij ons, een account aangemaakt? Ga naar je account enl log in. Vanuit hier kun je gemakkelijk en snel je ruiling of retour doorgeven.
  • Heb je geen account aangemaakt? Neem contact met ons op via de Mail ([email protected])

Na ontvangst van jouw aanvraag sturen we je een gratis verzendlabel (alleen bij ruiling of gedeeltelijke retour dit met uitzondering van sale artikelen) of bieden je de keuze voor een goedkoper betaald verzendlabel (gehele retournering)
Vanaf je aanvraag informeren we je over het verdere verloop.

Zo zijn wij op de hoogte van een ruiling of retour en kunnen we jou alvast een gratis verzendlabel mailen (bij gedeeltelijk retourneren of ruilen met uitzondering van sale artikelen) of tegen een mooie korting een verzendlabel bezorgen

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het laatste product van je bestelling. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Controleer, voordat je iets terugstuurt, onderstaande punten: 

  • Voeg bij de ruiling/retour de factuur of een papier met jouw naam erop. 
  • Het goudkleurige lint dient intact en vast aan de lingerie te zitten. Een los gemaakt lint dat weer vast is gemaakt (en daarop heel gemakkelijk los is te maken) is geen vast aan de lingerie zittend lint. We controleren altijd voordat we verzenden of dit lint vast eraan zit.
  • Lingerie/beachwear dient ongedragen/ongewassen te zijn
    (geen ongewenste geuren zoals rook, parfum, zweet e.d.).
     
  • Gebreken niet zelf repareren. 
  • De verzegeling (bijv. bij kousen) mag niet verbroken zijn.. De sticker niet eraf gehaald, de verpakking niet beschadigd.
  • Artikel compleet retour sturen (met string, jarretels enz.). 
  • Indien aan bovenstaande niet is voldaan, zal retourneren/ruilen niet mogelijk zijn.  

1.2 Wanneer wordt het bedrag terug gestort / gecrediteerd?

Zodra we het product, in goede orde, hebben ontvangen, crediteren we binnen 5 werkdag(en). We gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij als consument hebt gebruikt, tenzij jijzelf instemt met een andere methode.

De terugbetaling is voor jou kosteloos. Als je hebt gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Anna van Rode de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Betaald via PayPal? Bij retourneren betaalt PayPal jouw verzendkosten.

Meld je daarvoor aan via via  vergoeding verzendkosten via PayPal.

1.3 Gratis retourneren voorwaarden

  • Betaald via Ideal, Creditcard, Overboeking of Achteraf Betalen
    Indien je meerdere artikelen bestelt en besluit om er minstens 1 te houden, vergoeden wij jou de kosten van het terugsturen van de andere artikelen. Dit met uitzondering van sales artikelen! Daarvoor mailen wij jou een verzendlabel dat je dient uit te printen. Bij terugsturen van de complete bestelling, dien je zelf de verzendkosten te betalen.

  • Betaald via PayPal? Mocht je de gehele bestelling, of een gedeelte ervan, willen retourneren en heb je via PayPal betaald, dan vergoedt PayPal de verzendkosten.
    Meld je daarvoor aan bij PayPal, via  vergoeding verzendkosten via PayPal.

  • De verzendkosten zullen altijd teruggestort worden indien: Het artikel, door ons, verkeerd is geleverd. Het artikel buiten jouw schuld is beschadigd.

Mail, binnen 48 uur (2 dagen), na ontvangst van je bestelling, de beschadiging of foute levering!

1.4 Helaas is ruilen / retourneren niet mogelijk als

  • Ruilen of retourneren nadat de bedenktijd van 14 dagen is verstreken, is niet mogelijk. De dag waarop je de gehele bestelling hebt ontvangen wordt als de 1e dag geteld,
  • Artikelen die je gedragen, gewassen en/of zelf beschadigd hebt;
  • Je zelf geprobeerd hebt een gebrek te herstellen;
  • De gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd;
  • Het artikel niet compleet is;
  • Het goudkleurige lint eraf gehaald is of los gemaakt is (en aansluitend weer vast proberen te maken) (if you remove me, I'm yours for life).
  • Verzegelde artikelen, waarvan het zegel verbroken is of waarbij de verpakking beschadigd is (kousen, panty's).

1.5 Artikel beschadigd of fout geleverd

Het is nooit leuk als zoiets gebeurt en we zullen dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. Neem binnen twee (2) dagen, na ontvangst van je bestelling, contact met ons op door een mail te sturen 

Vanzelfsprekend kun je het artikel, ruilen of retourneren als het, buiten jouw eigen schuld, verkeerd, of beschadigd geleverd wordt. Bij retourneren zullen de kosten voor het product, inclusief verzendkosten, teruggestort worden.

1.6 Hoe lang is mijn bedenktijd

Na ontvangst van het laatste artikel van jouw bestelling, geldt een bedenktijd (zg. afkoelingsperiode) van 14 dagen! Binnen deze termijn kun je de aankoop ruilen of retourneren.

Is een artikel beschadigd? Zeer vervelend. We willen dit graag z.s.m. voor je oplossen. Geef het ons ajb binnen 48 uur (2 dagen) nadat je jouw artikel, via PostNL, hebt ontvangen door. 

1.7 Bedenktijd als ik meerdere artikelen bestel maar niet in 1x ontvang

Indien je meerdere artikelen, in 1x, bestelt, gaat jouw bedenktijd (afkoelingsperiode) van 14 dagen in, nádat je het het laatste artikel van je bestelling hebt ontvangen.

Kapot artikel ontvangen? Geef het binnen 2 dagen (48 uur) aan ons door nadat PostNL het bij jou bezorgd heeft.

1.8 Retouradres

Anna van Rode - Patri Bas BV
Dorpsstraat 20
3990 Peer
België 

2.1 Welke lingerie past het beste bij...

Je wilt lingerie kopen, weet echter niet precies wat voor lingerie het mooiste staat.

  • Welke kleur geeft het beste jouw type weer.
  • Misschien ben je op zoek naar kousen en wil je eerst weten welke kousen het beste staan?
  • Of wil je voordat je gaat kijken naar een kimono, eerst iets meer weten over kimono's in het algemeen.

We hebben waarschijnlijk al een blog erover geschreven waar je meer info erover vindt. Het betreft korte stukjes info, zodat je daarna, beter voorbereid, verder kunt shoppen.

Je komt er door de BLOG te bekijken

3.1 Ik heb een fout/beschadigd artikel ontvangen. Wat dien ik te doen?

Het is altijd vervelend als zoiets gebeurt en we proberen dit te voorkomen.

  • Zeker bij ontvangst van een beschadigd artikel, vragen we je het z.s.m. aan ons door te geven, uiterlijk binnen 2 dagen. Hierna kan geen aanspraak gemaakt worden op een nieuw artikel.

  • Mocht je een foute bestelling of een beschadigd artikel hebben ontvangen; vertel het ons alsjeblieft z.sm via [email protected], of via een telefoontje: 04 80 64 59 01   (+32 4 8064 5901).

  • Wij zullen dit direct en in goed overleg met jou, oplossen.

  • Het terugsturen van het artikel komt voor onze rekening.

4.1 Hebben jullie ook een winkel waar ik kan komen passen?

Wij verkopen enkel online.

5.1 Waarom kan ik niet via Achteraf Betalen bestellen?

Tijdens de bestelprocedure kan er gekozen worden voor Achteraf Betalen.

  • Indien daarvoor wordt gekozen, zal achter de schermen, door het betreffende bedrijf een z.g. 'kredietcheck' plaatsvinden.
    Mocht er een venster verschijnen met de tekst: 'betaal anders', of een 'geheel zwart venster voor korte tijd', waarna je weer terug naar de betaalpagina wordt gestuurd,  dan betekent dit dat je niet door de kredietcheck bent gekomen. Wij kunnen niet zien waarop de weigering is gebaseerd. Op deze check hebben wij geen enkele invloed.

  • Daarnaast bemerken we dat klanten de gevraagde informatie, niet volledig of fout invullen, waardoor de check niet kan plaatsvinden omdat de computer de info niet herkent.
    Het betreft bijvoorbeeld het plaatsen van een komma achter een straatnaam, het vergeten in te vullen van het huisnummer.
    Check derhalve goed of de doorgegeven informatie klopt.

6.1 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang

We verzenden een artikel op dezelfde werkdag indien besteld voor 16.00 uur Tenzij anders aangegeven.

Besteld ná 16:00 uur? Verzending volgt de eerstvolgende werkdag.

7.1 Na bestelling heb ik geen bevestiging ontvangen per mail

  • Het gebeurt af en toe dat een klant een fout e-mailadres intikt en daardoor onze bevestigingsmail niet ontvangt.
    Wij kunnen helaas niet checken of het opgegeven e-mailadres wel/niet klopt.

    Mail ons als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen: [email protected]

    We checken samen het opgegeven e-mailadres, passen eventueel aan en zien erop toe dat de verzendmail, de track&trace code, wel naar het juiste e-mailadres worden verstuurd.

  • Een mogelijke andere reden is dat hij in de spambox/reclame zit.
    Check of de bevestigingsmail in de spam en/of reclamebox is terecht gekomen

7.2 Waarom krijg ik geen factuur

  • Soms loopt er iets mis tijdens een betaalprocedure. Bijvoorbeeld een bankomgeving die er even uitligt, waardoor een betaling niet wordt doorgezet.
    Daardoor wordt er ook geen factuur aangemaakt.

  •  Zolang er niet betaald is ontvang je ook geen factuur en worden artikelen ook niet verzonden.
  • Vragen? [email protected] of telefonisch: +32 4 8064 5901

 

Anna van Rode 9.2 / 10 - 749 Reviews @ Kiyoh
Cookies ! Geef toestemming of stel je eigen keuze in. Manage cookies